שאלות ותשובות

באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם באתר ספא ליין ?

אנו מכבדים את רוב כרטיסי האשראי המקומיים, למעט דיינרס בשלב זה. אפשר לרכוש ולשלם ישירות באתר ספא ליין בעת ההזמנה באופן מאובטח או דרך נציגנו בטלפון 054-6755754

האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר ?

אנו בספא ליין נוקטים באמצעי אבטחה קפדניים על-פי תקני אבטחה מחמירים על מנת לאפשר ללקוחותינו בטחון מרבי ברכישת מוצרים דרך האתר, פרטים רגישים כגון מספר כרטיס האשראי אינם נשמרים אצלינו והם מועברים ישירות בעת הרכישה אל חברת האשראי ושם מושמדים.

האם ניתן לבצע הזמנה באתר ספא ליין ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי ?

כן, באתר ניתן לבצע ישירות הזמנת רכישה, יש לסמן תשלום טלפוני, וכן גם באמצעות פקס 077-4849565, מייל sapak007@gmail.com או בטלפון 054-6755754 ללא מילוי פרטי כרטיס אשראי, לאחר ההזמנה נציג שירות הלקוחות שלנו יחזור אליכם בהקדם על מנת להשלים את פרטי אמצעי התשלום. יש לציין פרטי התקשרות.

איך אני יודע/ת שהזמנתי דרך האתר התקבלה ?

לאחר שכל הפרטים מולאו כנדרש והזמנתכם הושלמה אושרה ושולמה, תשלח אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם הודעה אשר תאשר את קבלת פרטי הזמנתכם באתר. 

הזמנתי דרך האתר, מתי אני מקבל את ההזמנה ?

אנו נוהגים להזדרז בהכנת ההזמנות לרוב עוד באותו היום, המשלוח בדרך כלל נאסף למחרת ההזמנה ואספקת ההזמנה מתבצעת לאחר יום האיסוף תוך 3-4 ימי עסקים לערים מרכזיות באיזור המרכז, לאיזורים מרוחקים מן המרכז או לקיבוצים ומושבים זמן האספקה לרוב בין 5-7 ימי עסקים לאחר יום האיסוף. לאיזור ים המלח, הבקעה, אילת והערבה זמן האספקה יכול לנוע בין 7-14 ימי עסקים. במקרים מסויימים יתכנו עיכובים בהתאם להזמנתכם וזמינות המוצרים במלאי קיים ועיכובים התלויים בחברת המשלוחים.

האם ניתן לבצע הזמנת טלפונית ?

כן. אנא פנו אל שירות הלקוחות ואנו נשמח לעמוד לשירותכם 054-6755754

הגיע אלי מוצר פגום, מה עושים ?

אנו בספא ליין עושים מאמצים גדולים על מנת שלקוחותינו יקבלו מוצרים איכותיים ושירות הוגן ונקי.
במידה ומשלוח הזמנתכם הגיע אליכם פגום או שבור, אנא טלפנו מיד ללא דיחוי עם קבלת המשלוח בשעות הפעילות העסקית לשירות הלקוחות בטלפון מספר 054-6755754 או למייל sapak007@gmail.com ונציגינו יטפל בתלונתכם במהירות האפשרית. שעות הפעילות הינם בימי עסקים בימים א' - ה' בין השעות 09:30 – 17:00

האם המחירים אשר מפורסמים באתר כוללים מע"מ ?

כן. המחירים המפורסמים באתר כוללים מע"מ

אני רוצה לבטל את העסקה, מה אני עושה ?

לקוחות שרכשו מוצרים או שירותים באמצעות האתר לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי באמצעות האתר או באמצעות הטלפון בשירות הלקוחות , רשאים למסור הודעות ביטול בטלפון מספר 054-6755754, או לשלוח הודעת ביטול בדואר רשום לכתובת ת.ד 70 תל מונד מיקוד 4065001 לידי ספא ליין, לדוא"ל sapak007@gmail.com, לפקס 077-4849565 . בהודעות הביטול יש לציין שם מלא של מזמין ומשלם ההזמנה ומספר תעודת זהות, ובהודעה בעל פה בטלפון גם ארבע הספרות אחרונות של אמצעי התשלום שבאמצעותו שילמתם על ההזמנה. זכות הביטול אינה חלה על טובין פסידים, על טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בהתאם להזמנתו ועל סוגי טובין ושירותים נוספים כאמור בחוק הגנת הצרכן".