שאלות נפוצות ותשובות

משלוחים

אילו שיטות משלוח קיימות ?

אנו ממוקמים במושב עין שריד, לא רחוק מקדימה צורן/תל מונד. אתם גרים קרוב או עוברים בסביבה ? מוזמנים להגיע ולאסוף את ההזמנה. גם מהר יותר, וגם בחינם. לרחוקים יותר ניתן לשלוח באמצעות שליח עד הבית בעלות משלוח. חלק מהמוצרים הינם על בסיס משלוח חינם, כך שניתן להזמין ולהתרווח ולהמתין לשליח.

האם אתם שולחים לחו"ל ?

בשלב זה עדיין לא, אנחנו עובדים על זה ומקווים שממש בקרוב נוכל לצאת עם הבשורה.

בתוך כמה זמן אקבל את החבילה שלי ?

מדיניות המשלוחים הרשמית היא שהמשלוח באמצעות שליח מגיעה בין 3 עד 14 ימי עסקים (תלוי במרחק). בדרך כלל בפועל, תוך 3 ימי עסקים, אך אין אנו יכולים להתחייב על כך. בקווי הפצה העוברים בערים מרכזיות, זמן ההספקה בדרך כלל קצר יותר מאשר לקיבוצים ומושבים.

תשלומים

אילו אפשרויות תשלום קיימות ?

ניתן לשלם באמצעות: כרטיס אשראי ישראלי בתוקף. העברה בנקאית - יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון מספר 054-6755754 תשלום באמצעות bit - לטלפון מספר 054-6755754 פייפאל - תשלום באמצעות paypal נפוצה בארץ ובעיקר בעולם.

האם הקנייה באתר בטוחה ?

אנו עושים את כל המאמצים על מנת להקל ולאבטח את התשלומים באתר. אנו לא חוסכים באמצעים ופונים לפתרונות יקרים וטובים יותר ולא לזולים המתפשרים על איכות. הסליקה באתר מבוצעת על-ידי חברת טרנזילה בעלת המוניטין הרב ונסיון רב השנים בתחום. הם מבטיחים אבטחה יוצאת דופן מגדר הרגיל ועומדים בכל תקן אבטחה מחמיר אפשרי, ישראלי ובינלאומי. עד כדי כך שאפילו אנחנו מקבלים רק את מה שדרוש לנו לביצוע העסקה ולא את כל פרטי האשראי שלכם שאתם מוסרים במעמד הרכישה.

הזמנות והחזרות

איך אני מבצע הזמנה ?

בפשטות למעשה, נכנסים לאתר וגולשים לקטגוריה או למוצר שאתם רוצים, בוחרים גודל מארז וכמות, לוחצים על הוספה לסל. בוחרים מוצרים נוספים שאתם רוצים וחוזרים על אותה פעולה שוב. בסיום בחירת כל המוצרים אותם אתם רוצים, לוחצים על סל הקניות, שם מוצגים כל המוצרים שבחרתם. מאשרים את קריאת וקבלת תקנון החנות ועוברים לדף התשלום. שם ממלאים פרטי משלוח כגון למי ולאן לשלוח, טלפון לתיאום או לבירורים וכתובת מייל למשלוח החשבונית וקבל הודעות על מבצעים והנחות (לא חייבים). ניתן גם לבצע הזמנה ישירה בטלפון 054-6755754

איך אני יכול לבטל או לשנות את ההזמנה שלי ?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר בטלפון מספר 054-6755754 או במייל sapak007@gmail.com או בפקס שמספרו 077-4849565 או במשלוח דואר לכתובת ת.ד 70 תל מונד מיקוד 4065001 בפנייה יש לציין את תאריך הרכישה, סכום הרכישה, מספר חשבונית מס או חשבונית מס /קבלה, שמכם המלא, ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום איתו שילמתם, או מספר אסמכתא במקרה של העברה בנקאית, או מספר אישור אם בוצעה העברה באמצעות bit. לזכותכם עומדים 14 ימים לביטול עסקה, כאשר ספירת הימים היא למעשה יום לאחר ביצוע העסקה, כך שבפועל יש לכם 15 ימים קלנדריים מיום העסקה להתחרט ולשלוח אלינו פניית ביטול עסקה. על הפנייה להגיע אלינו תוך 15 ימים מיום העסקה, על מנת שנוכל לבטל אותה.

האם אני צריך לפתוח חשבון באתר על מנת לבצע הזמנה ?

אין צורך לפתוח חשבון באתר על מנת לבצע הזמנה, ניתן לרכוש ולהינות גם ללא פתיחת חשבון,למרות שיש יתרונות רבים בפתיחת חשבון באתר, כך ניתן לראות היסטוריית הזמנות, אין צורך למלא פרטי משלוח, טלפון, כתובת שוב ושוב. ניתן לשחזר הזמנה ולהזמינה שוב מבלי שיהיה צורך להקליד אותה מחדש או לחפש את המוצרים בכל פעם.

איך אני עוקב אחרי ההזמנה שלי ?

בשלב זה אין באתר יכולת אוטמטית למעקב אחרי משלוחים, עדיין לא מצאנו פתרון איכותי מקומי שיכול לבצע זאת בזמן אמת וללא תקלות (באמת שניסינו), אנו שוקדים על פתרונות איכותיים, לכשנמצא כאילו, נשמח בהחלט להעלות אותם באתר. ניתן להתקשר אלינו או לשלוח וואטסאפ לטלפון מספר 054-6755754 ולקבל פרטים אודות המשלוח שלכם, היכן הוא וצפי הגעה.

איך אוכל להחזיר מוצר ?

כאשר התמלאו כל התנאים להחזרת מוצר על פי חוק, יש לשלוח אותו אלינו כאשר אתם נושאים בעלות המשלוח לכתובת ת.ד 70 תל מונד מיקוד 4065001 לכבוד ספא ליין. אם ברצונכם לשלוח אלינו את המוצר על ידי שליח או להגיע בעצמכם, יש ליצור קשר טרם ההגעה ולתאם מראש בטלפון מספר 054-6755754
אנחנו פה בשביל לעזור ! כתבו לנו
נגישות

קטגוריות